【英語歌♬Henry - It's You(《當你沉睡時》OST.2)】MV、中英歌詞對照



知道嗎?
當我和你在一起,我克制不了自己的愛。
對的時間,對的時刻,
是你。



Henry헨리, Super Junior M
 - It's You
(《當你沉睡時》OST.2)
作詞:김지수, Mike Woods, Kevin White, Andrew Bazzi
作曲:김지수, Henry Lau, Mike Woods, Kevin White, Andrew Bazzi
編曲:김지수, Mike Woods, Kevin White, Andrew Bazzi

Baby I'm falling
寶貝,我正陷入愛情,
Head over heels
完完全全的…
Looking for ways to let you know just how I feel
找尋著方法,只想讓你知道我的感受,
Wish I was holding you by my side
希望能留你在我身旁,
I wouldn't change a thing cause finally it's real
我不會做任何改變,因為終將成真。
Tryna hold back
試著控制我自己。
You oughta know that
你應該知道,
You're the one that's on my mind
你是我心上的那個人。
I'm falling too fast Deeply in love
我太快深陷了愛情,
Finding the magic in the colors of you
找尋著屬於你顏色中的魔法,
You're the right time at the right moment
你是對的時間,在對的時刻;
You're the sunlight keeps my heart going
你是陽光,讓我的心臟繼續跳動。
Know when I'm with you
知道嗎?當我和你在一起,
Can't keep myself from falling
我克制不了自己的愛…
Right time at the right moment
對的時間,對的時刻,
It's you
是你。
You, it's you
你,是你,
You, it's you
就是你。

Baby I'm falling Deeper in love
寶貝,我正深陷愛情。
Everything that you are is all I'm dreaming of
你的所有都是我夢想的,
And if I can break enough to show you that I need us
如果能打破一切界線,告訴你我需要的是「我們」,
I'd give up everything I have girl just for you
我會為了你放棄所有,因為我有了你,女孩。
Tryna hold back
試著控制我自己。
You oughta know that
你應該知道,
You're the one that's on my mind
你是我心上的那個人。
I'm falling too fast Deeply in love
太快深陷了愛情,
Girl all I need to breathe is you
女孩,我所有呼吸的來源是你。
Cause you're the right time at the right moment
因為你是對的時間,在對的時刻,
You're the sunlight keeps my heart going
你是陽光,讓我的心臟繼續跳動。
Know when I'm with you
知道嗎?當我和你在一起,
Can't keep myself from falling
我克制不了自己的愛…
Right time at the right moment
對的時間,對的時刻
It's you
是你。

Every night in my bed I'm dreaming
每晚躺在床上夢見你,
That it's you in my arms I'm holding
我抱著你在我臂彎。
Girl all I want is you
女孩我想要的只有你,
You know you're the right time
你知道你是對的時間,
At the right moment
在對的時刻;
You're the sunlight keeps my heart going
你是陽光,讓我的心臟繼續跳動。
It's you
是你。
Cause You're the right time at the right moment
因為你是對的時間,在對的時刻,
You're the sunlight keeps my heart going
你是陽光,讓我的心臟繼續跳動。
Know when I'm with you
知道嗎?當我和你在一起,
Can't keep myself from falling
我克制不了自己的愛…
Right time at the right moment
對的時間,對的時刻,
It's you
是你。
You, it's you
你,是你…
You, it's you
就是你…
You, it's you
你,是你,
You, it's you
是你,
It's you
就是你。

留言

這個網誌中的熱門文章

韓劇 《當你沉睡時》 OST While You Were Sleeping OST PART 1 ~ 12